فقط بخاطر تنها عشقم نوشتم :)
فقط بخاطر تنها عشقم نوشتم :)

 

 



 بی تـــــــــو تموم زندگیم غمه!!

 بی تـــــــــو جهان من جهنمه!!

 بی تـــــــــو نبضم به سختی میزنه مــــــــــــــن...

 با تــــــــو خوشی اسیر قلبمه!!

 با تــــــــو بهشت زیر پای منه!!

 با تــــــــو دلم دیگه نمیشکنه مـــــــــــــــــــن...







چشم هایم را باز میکنم و تو نیستی

این وحشتناک ترین اتفاق هر روز من است


وقتی مرا بغل میکنی....

چنان جاذبه ی آغوشت..

به جاذبه ی زمین غلبه می کند....

که روحم به پرواز در می آید....!!!

"دلم یه بغل سفــــــــــــت می خواد"

 

 

 

 

از یه جایی به بعد... 

آدم دوست نداره...

 همه چی درست بشه...

دوست داره همه چی تموم بشه....

 

 

 

 

 

وقتي اوني که عاشقشي
 
از پشت بغلت ميکنه
 
دستاشو حلقه ميکنه دورت
و 
 
نفساي گرمش ميخوره به گردنت
و
آروم زيره گوشت زمزمه مي کنه :
 
"دوست دارم..."


ابجی من...

خودت رو صد در صد خرج کسی نکن که فقط تا ده بلده بشماره 

 

 

 

 

خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت !
فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن . . . !

 

 

 

 

 

تا از سنگ نباشی واسه کسی بت نمیشی








✘.. زندگی به من آموخت:

هیچ چیز از هیچکس بعید نیست ✘..

 

 

 




حالم خـوب است اما در حالت خنثی به سر میبرم..!

نــه خوشحالم ..!نــه ناراحتـــ..!

افسرده هم نیـستم..!

خنثی و بیــخیال...!

حال این روز هایم را دوست دارم ..!

نگران نیـستم..! دلهره نـدارم...!

اما یک جای کار میلنگد..!

هنوز درگیر خودم هستم..!



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:40 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 310 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<